78 komente
Imami Krasniqi: Shqiptarët janë popull i nemun,Allahu i pruft n’men !

Prof.Dr. Shefqet KRASNIQI

Kur isha i vogël dëgjoja të vjetrit duke thënë se: ‘shqiptarët janë popull i nemun!’. Atëbotë nuk mund ta kuptoja si duhet atë fjali, por tani më duket se po e kuptoj. E a ka më i nemun sesa dy veta mos m’i gjet bashkë, Mos me pas qenë të nemun dhe sikur të ishim bashk, afër njëri-tjetrit, të duhemi me njëri-tjetrin…as sllavët nuk do të kishin mundur të luajnë me ne, siq po luajnë sot, si maca me miun…!, ka deklaruar dr.Krasniqi në komentin e agjencisë “Presheva Jonë”.

IDENTITETI INEKZISTENT ‘VEHABIZMI’ DHE POLITIKAT HEGJEMONISTE

Java që kaloi ishte mjaft e rëndë dhe e ithtë për shqiptarët e Ballkanit, zaten ne si popull jemi mësuar me javë e me muaj të jemi të ithtë, bile edhe me shekuj. Kur isha i vogël dëgjoja të vjetrit duke thënë se: ‘shqiptarët janë popull i nemun!’. Atëbotë nuk mund ta kuptoja si duhet atë fjali, por tani më duket se po e kuptoj. E a ka më i nemun sesa dy veta mos m’i gjet bashkë, a ka më i nemun sesa një komb i vogël siç jemi ne të jetë i ndarë e i shkapërderdhur në gjashtë shtete! A ka më i nemun sesa një popull t’i ketë mbi njëqind parti! A ka më i nemun sesa kush të do, me luajt me ne dhe atë si të ka qejf. Asnjë qytetar shqiptar nuk është i sigurt nga fqinjët e tij, cilëndo pikë kufitare ta kalojë mund të keqtrajtohet, të maltretohet, e qe besa edhe të burgoset pa pikë faji. E faji i vetëm i tij është se është shqiptar. Bile edhe brenda shtetit të tij nuk është i sigurt.

Arrestimi i njëzet shqiptarëve “vehabistë” në Maqedoni për kinse vrasjen e 5 maqedonasve, pastaj keqtrajtimi i tyre dhe familjeve të tyre ishte një akt shumë i rënd dhe fyes për gjithë kombin tonë. Aq më shumë kur të gjithë ata persona u akuzuan kinse për “vehabistë” dhe se ata janë të rrezikshëm jo vetëm për maqedonasit, por edhe për vet shqiptarët. A realiteti ishte se tek ata të arrestuar asnjë element vehabizmi nuk u gjind, bile kishte nga ta – aq sa mësuam- që as namaz nuk falin. Në anën tjetër një apo dy ditë më vonë xhandarmëria serbe arrestoi disa të rinj në Luginën e Preshevës pjesëtarë të UÇMB-së kinse për terrorizëm. Vrasja e një shqiptari në Mitrovicë në banesën e tij, përderisa njeriu ishte duke fjetur pa ditur asgjë, burgosjet e kalimtarëve kosovarë në kufi të Serbisë dhe keqtrajtimi i tyre. Të gjitha këto dhe shumë të tjera ishin një grusht i rëndë që iu dha kombit tonë brenda një kohe të shkurtër, e që dëshmojnë praktikisht konstatimin tonë të sipërpërmendur.

Megjithatë, rasti i ndodhur në Maqedoni ishte paksa më i rëndë, për shkak të tentativave të qarqeve sllavo-maqedonase për t’i dhënë ngjyrim fetar. Sigurisht se ju kujtohet deklarata e dhënë nga ministrja Punëve të Brendshme, znj. Jankullovska, e cila, menjëherë pas lajmit për vrasjen e tyre, pati thënë se nuk dyshohet për krim me motive etnike, e që tash, pas arrestimeve të bëra me dyshime për kinse radikalizëm islamik, çështjes i janë vënë shumë pikëpyetje. Athua vallë çfarë synojnë këta me këtë identitet të rremë dhe të shpifur? A mos e kanë bërë si mjet për të ndezur probleme etnike sidomos kur dihet se shumica absolute e shqiptarëve në Maqedoni janë myslimanë?

Parimisht, jam kundër kriminelëve. Krimi, siç kam përmendur edhe në një shkrim timin më parë, nuk ka përkatësi. Ata që marrin jetë njerëzish të pafajshëm duhen dënuar. Më ka pëlqyer përmbajtja e një familjari të njërit prej viktimave, dhe qëndrimi i tij që vrasësit nuk i identifikonte me shqiptarë, as maqedonasë dhe as me radikalistë. Vrasësit –thoshte- kanë vetëm një identitet: vrasës. Por, i çuditshëm, për të mos thënë paradoksal, doli qëndrimi politik, që fajin ua hodhi myslimanëve shqiptarë. Në një operacion, për kryerjen e të cilit u angazhuan 800 policë, u arrestuan shumë veta, ose shumë “vehabistë”, të cilët, për çudinë tonë, kishin shumë gjëra që i bënin të mos identifikoheshin me “vehabizëm”. Madje, sa kuptuam ne, në mesin e tyre kishte edhe të atillë që nuk bënin as namaz derisa kishte edhe gra të moshuara.

Andaj të lidhen gjërat me etiketime si “vehabist”, “radikal” “terrorist” etj. janë shpifje dhe të pa pranueshme. E kamë sqaruar në një artikull vite më parë se nuk ka “vehabistë”, ata nuk ekzistojnë fare. Flitet për diçka që fare nuk ekziston. Por ç’të bësh, kështu e kanë femohuesit. Pate mjekër apo nuk pate, fale namaz apo jo, vetëm pse je mysliman, kjo i pengon ata.

Ajo çka na bëri të mërzitemi edhe më shumë ishte fakti se liderët politikë shqiptarë në Maqedoni heshtën plotësisht, nuk pati asnjë reagim, heshtje kjo që ngjall dyshimin se ata po aprovojnë akuzat e pushtetit me aspirata antishqiptare.

E njëjta gjë gati se ishte edhe në Shqipëri dhe në Kosovë.

Ngjarja në Maqedoni ishte frymëzuese për disa pseudopolitikanë në Kosovë. Ata në vend se ta ngrisin zërin për t’i mbrojtur vëllezërit e tyre brenda dhe jashtë kufirit, se po ju shkelet e drejta si në vitet e nëntëdhjeta e më herët, shkruanin për terrorizmin, duke ua vërtetuar organeve maqedonase deklaratat e tyre të rrejshme dhe u munduan që atë ta lidhin me “radikalizmin” e myslimanëve të Kosovës. Çka t’u thuash atyre pos të mjerët ne kush po na udhëheq dhe çfarë udhëheqës kemi.

I vetmi që u prononcua për këto ngjarje dhe që dha kritika me vend, ishte Jakup Krasniqi, kryeparlamentar i Kosovës, i cili tha se autoritetet e Beogradit dhe ato të Shkupit po kryejnë aksione terroriste. Ai kërkoi që kësaj situate t’i përgjigjen të gjithë shqiptarët bashkërisht. Ai shfaqet kritik edhe ndaj bashkësisë ndërkombëtare, duke thënë se Brukseli nuk duhet ta lejojë destabilizimin e Ballkanit.

Po të nderuar, plotësisht pajtohem me kryeparlamentarin se faktori ndërkombëtar ka një pjesë të madhe të fajit, sepse e di mirë që shqiptarët janë populli më i urtë dhe më i pafajshëm. Ata e njohin kokëfortësinë dhe rebelimin e serbëve dhe të maqedonasve. Askujt nuk i fshihet ekstremizmi dhe radikalizmi i kishës ortodokse serbe dhe asaj maqedonase, por askush nuk ngrit zërin kundër tyre, e mjerisht as vendasit, e që mbi ta bie përgjegjësia kryesore. Ngase çka presim ne nga ndërkombëtarët kur ne vet nuk i mbrojmë qytetarët tanë. As Kosova e as Shqipëria nuk iu dalin në krah qytetarëve të vet që keqtrajtohen kudo që shkojnë. Partitë politike shqiptare në Maqedoni “i kanë shti veshët në lesh” duke iu nënshtruar pushtetit maqedonas për disa copë karriga në parlament. E në anën tjetër mes veti “dojnë me u pre e me u gri”. Andaj siç jemi, edhe punët i kemi.

Nuk kam pikë dyshimi se burgosjet e shqiptarëve nga shteti maqedonas dhe ai serb kanë qëllime të shumta e tendencioze, ndër to: lufta kundër Islamit dhe ndalja e hovit të tij që për çdo ditë është në shtim e sipër. Pastaj zbehja e imazhit të tyre para faktorit ndërkombëtar, kinse ju po i ndihmoni shqiptarëve, a në realitet ata janë “të dëmshëm” ngase janë “terroristë, vehabistë” etj. Në mënyrë që sa më shumë t’iu zhagitet kosovarëve inkuadrimi në strukturat evropiane. Thuajse Evropa nuk na njeh neve dhe nuk e di se kush jemi ne.

Shqiptarët kanë qenë dhe vazhdojnë të jenë faktor stabiliteti në rajon, kanë qenë shembull për tolerancë fetare dhe do të jenë, por nuk do të pranojnë nënçmimet pafundësisht.

Mirëpo faktori ndërkombëtar deri më tani nuk ka bërë aq sa duhet që të zgjidhet problemi i shqiptarëve njëherë e përgjithmonë, qoftë në Kosovë, ku kemi problemin e veriut, qoftë në Maqedoni ku nuk po implementohet Marrëveshja e Ohrit dhe si rezultat i kësaj po shkelen të drejtat e shqiptarëve dhe se ata atje po trajtohen si njerëz të shkallës së dytë, apo vende tjera të banuar me shqiptarë. Por pa u rregulluar vet, dhe pa punuar vet për veten tënde aq sa mundesh, mos kërko ndihmë nga askush dhe mos të të jetë hatri nga askush. Andaj defekti kryesor është tek ne shqiptarët.

Pas atyre arrestimeve pati protesta masovike në Maqedoni dhe në Luginën e Preshevës, bile së fundi edhe në Shqipëri, veç në Kosovë jo. Unë i përkrahi shumë ato protesta dhe i shoh të domosdoshme dhe një nga rrugët që duhet ndjekur për ruajtjen dhe mbrojtjen e shqiptarëve kudo që janë.
Në fund thërras për bashkëpunim sa më të madh ndërmjet nesh, për unifikim të qëndrimeve, për ruajtje të traditës islame, e cila ka shpëtuar identitetin kombëtar nga asimilimi dhe ka bërë që shqiptaria të ruhet ndër shekuj. Të jemi sa më të vëmendshëm, vigjilent dhe syçelë ndaj intrigave të fqinjëve tanë ortodoks, të cilëve vazhdimisht po ua shohim sherrin.

Allahu i Madhëruar na ruajt!
Mirë u takofshim javën e ardhshme!

Me rrespekt
Shefqet Krasniqi


Këndi i komenteve

78 Komente

  1. sekenda - 23:52 / 08.05.2012

    mare duhet mi ardh qka fol ky maree hoxha i kshtuzem

  2. hoxha - 23:53 / 08.05.2012

    mir e ka

  3. kosova - 23:57 / 08.05.2012

    o skenda a po din qka ka fol ky a veq hajt qaty po thu bash mir ka fol qashtu osht topi se lun

  4. Tina - 23:58 / 08.05.2012

    gjynah qe osht imami ky njeri se meriton qka fol me deklarata e veta si takon ni hoxhe me fol kshtu bre

  5. D1ablo - 00:01 / 09.05.2012

    mare duhet me i ardh, po nuk ja za per te madhe se pjell serbi asht nanen e kti 100% e … serbet. fare lig

  6. Granit - 00:04 / 09.05.2012

    Oo skender edhe Ti Tina pash allahun Qe o Njo a dini me Lexu a dini me kiptua ma more burr bota e vlerson dr.shefqetin si njeri me dijono Te larta e Ju Po e perbuzni Qe fajt e shefqetit Qe jem popull I nemun Po vertetohen Te Ju .Ju sjeni as fe as komb as atdhe

  7. Sheqa - 00:07 / 09.05.2012

    kqyrja bre mjekren,po marre nime duhet mi ardh me na thone te nemun,kjo osht fjale e madhe o hoxhe qka flet kshtu

  8. besi - 00:11 / 09.05.2012

    neve nuk na duhen kshillat e tua normal qe nuk na njeh evropa se e kini ba kosoven vend terrorist islam e sa per shqiptar ti nuk je shqiptar ti je turk e din mir kush jan kan shqiptar turki ta ka nrru fen edhe ti je qasi turki kshtu qe nese don met njoft evropa duhet me u konvertu prap ne katolik sikur ata ne drenic pom vjen mir kshtu ngadal dal do konvertohen edhe ata tjert dhe do kemi fejen e vertet te shqiptarve a ti turk nuk na nevoitesh neve.

  9. shqiponja - 00:11 / 09.05.2012

    futja marr se ki i nemur osht vet

  10. Anonymous - 00:16 / 09.05.2012

    po ti kur je kunder Nanes Terezë qysh mos me kan popull i nemun o Shefqet Krasniqi alkaida apo talebani i Kosoves

  11. fitim pr - 00:17 / 09.05.2012

    a fole shefqet talibani a ahhahah qfare hoxhe paramendo qfar deklarata bon si me kon njeri i kafes e jo hoxh

  12. ardi - 00:22 / 09.05.2012

    o njerz a nuk po e shifni ju qka po na thot shqiptaret jan popull i nemun ky asht qetnik qtu po dihet qfar hogje a ky kti si takon me fol ashtu per shqiptaret nese na e perbuzim atdheun ton ater qka kina me prit prej tjerve shum gjest i ulet

  13. AGRON BOJKU - 00:30 / 09.05.2012

    besi mos fy ndonje gje qe nuk e njeh mir fjalen ku e ka imami ce neper luftra hoxha e prifta ben nje ne jemi nje komb vetar edhe tolorant tek ne shqiptart nuk e shohim se cfar veje ke ty edhe un ne jemi shqiptar haxhia kishte fjalen qe te bashkohemi edhe ti thuajm sllavit mjaft eshte mjaft ketu ne maqedoni as ni politikan nuk e nkre zerin per shqiptart jan tu na mbytun shkau maqedonas e arestuan gruen 60 vjec edhe aj polici qe arestoj ishte burr ni zot nuk dihet se cfar prekatitje u bejn mjerve shqiptar as nje nuk flet per ato kurse politikant ton jan ma si se shkau ato punoj per kerriket e veta kurse ne shqiperi edhe ne kosov jan te zer politikanet per bisniset e veta mjer ne se cfar tradhtar kemi ne ne qeveri

  14. decanasi - 00:36 / 09.05.2012

    oooooo hogje nuk jemi te nemur se nema ste nxen po jemi jo punetor jo te dashur me njeri tjetrin,jemi gjeloz,jemi lakmitar ne gjera qe skan vler ,por dhe vetedijen se kemi ne nivel te duhur,duhet shune gjenerata te kalojne gjer sa nji gjenerate e mevonshme shqiptarine ta rahatoj aty ku e meritojme,por edhe ju hogjallaret boni pak me shume hyzmet popullit me shume e mos shiqoni qe ne kurrizin e popullt te hani po punoni edhe ju me shume mos shiqoni kush eshte musliman e katolik se ne fund shqiptare jemi apo.se pari kombi pastaj feja

  15. Lek Lulguri - 00:59 / 09.05.2012

    Une jam shqiptar i besimit katolik,por me u tregua te verteten me pelqeu ky shkrim i cili tregon nje realitet te hidhur te kombit tone.Ndoshta nuk pajtohem ne tersi me Shefqetin per aresye se e potencon teper shume perkatsin fetare te shqiptareve dhe i ofendon personalitet me te merituara te kombit tone.Shefqet Krasniqi duhet ta din se mbi 1 milion e gjusem shqiptar i takojne besimit te krishter,e duhet pasur me kujdes per ndjenjat dhe perkatesin e tyre.

  16. jaser - 01:01 / 09.05.2012

    Taman e ka hoxha zoti e rujt.asht tu na mbyt sllavi maqedon kurse politikant tan heshtin se jan te perlimun

  17. besi - 01:04 / 09.05.2012

    a ngohet ky far lahperi ky nuk osht hoxh ky osht asi talibani i flliqt ky ma i zi se ata talibancat tjer osht veq qe nuk ka krah tfort

  18. Anonymous - 01:10 / 09.05.2012

    o hogj edhe une jam musliman po nuk jam si ju hogjallart se kur lutuni luteni mrapsht se ju si te qoheni ma spari thoni ishalla ka dek najkush e me thirr naj sall e me nxerr naj ero per saballek e qe kshtu per juve hogjallarve sju takon meu marr me politik se si hogja si prifti jeni te njejt ne histori njiheni si tradhtart e kombit epatriotat e sundimtarit

  19. beni - 01:11 / 09.05.2012

    o hogj edhe une jam musliman po nuk jam si ju hogjallart se kur lutuni luteni mrapsht se ju si te qoheni ma spari thoni ishalla ka dek najkush e me thirr naj sall e me nxerr naj ero per saballek e qe kshtu per juve hogjallarve sju takon meu marr me politik se si hogja si prifti jeni te njejt ne histori njiheni si tradhtart e kombit epatriotat e sundimtarit

  20. asdas - 01:12 / 09.05.2012

    shum mir e ka shkru ska faj duhet me u mbajt kombi shqiptar mes veti pa mar parasysh duhet me u bashku me njerin tjetrin me u kan te bashkum na shqiptart mes veti ska kush lun me neve po ne shqiptar jem gabim nuk e permbajm njerin tjetrin

  21. Butrintii - 01:15 / 09.05.2012

    Ky eshte hoxha i skandaleve!!!!!!

  22. asdas - 01:19 / 09.05.2012

    mir e ka hoxha edhe nuk lutet mbrapsht hoxhen po e thirin qe ka dek naj kush ti po i kqyr kto te partis qe po vjedhin me miljona euro e po e kqyr hoxhen qe i ka mar 50 euro me ni dek cnncncn

  23. asdas - 01:21 / 09.05.2012

    ju me nje mbrembje shkoll po dilni mat menqum se ky hoxha po

  24. Murtez Ademaj - 01:40 / 09.05.2012

    Hoxha i ka pershkruar gjerat ashtu si jane por ket fjalen ” te nemur” nuk dij nga ku e merr? Kush i ka Nemë-mallkuar shqiptaret?mallkimin dhe lavderimin s`e ben njeriu.Te thuash se Zoti e ka mallkuar,kjo prapseprap eshte RRENE…Nuk mallkon askush krijesen e tij…apo? Pastaj thot: “allahu” i prufte ne vehte! Valle a munden krijesat e “allahut” te dalin jashte vetvehtes pa i çite vet allahu?Dhe nese çdo gje qe behet ,behet me urdherin e “allahut”atehere pse te mallkkohen shqiptaret apo edhe shkijet kur edhe ata jane krijesa te “allahut”dhe te urdheruara te bejne gjera te tilla nga vet “allahu”?Feja Islame thot qe asgje s`mund te beje njeriu pa urdherin e “allahut”…Pra te gjitha keto,te mira apo te keqia per ne,jane veprat e “allahut”!Nese i shajme dhe akuzojme shkijet…ne po hyjme ne pune te “allahut”se edhe ata jane te krijuar dhe te urdheruar prej “allahut” qe te bejne keq mbi ne!Nese shkijet kane nje “allah” tjeter e jo kete te shqiptareve dhe arabeve,atehere ky “allahu” i islamisteve nuk qenka “allahu” Gjeneral por lokal apo rajonal ne mesin e tjereve te te tjereve… Keshtu pra…Hoxhe dhe ju Fetare …krejte keto jane Monologje…se s`ka “allah”,djall as Zot Njerezor…Jeta eshte LUFTE,Lufta eshte Jete!Njeriu nuk eshte hiq me shume se nje Kafshe e Natyres ku i forti mbisundon gjate kohes se forces se tij…Me Perralla dhe LUTJE per Drejtesi,Demokraci,Liri, dhe tjera lutje te kota drejtuar “allahut” apo djallit…fiton,po,po fiton shum por çka fiton? Vetem perralla, vuajtje dhe vetmashtrime…Ai qe s`eshte i vendosur te vdese,ai edhe nese ende s`ka vdekur,i VDEKUR eshte…Termat,terroriste,fundamentaliste etj,etj ,keto jane vetem per te hedhur Hi syvet budallenjve se Thelbi i lufterave nuk eshte ke Feja por ke Pasuria,mbisundimi i atyre qe i kane mbaruar fete…

  25. vjollca - 02:31 / 09.05.2012

    ZOTRI MURTEZ ME SA PO DUKET JU SPO BESOJSHI NE ZOT E DREJT E JOTJA ESHTE POR HOXHA MIR PO FOL KREJT ME VEND E KA A SJE TU E PA QFAR URREJTJE KA POPLLI SHQIPTAR MES VETE KUSH NUK HYN AS NUK DEL KREJT U PRISH KY POPULL E PER POLITIK SDI ATY

  26. Anonymous - 02:37 / 09.05.2012

    rrespekt per hoxhen e nderuar,me vjen keq prej juve disave besi edisa te tjer lirisht ndrroni emrat millosh apo radovan se shqiptari nuk ofendon ashtu sa per me dnrru fen ti mundesh fetum familjes tane meja ndrru se kokshe i nemur,e jo gjith shqiptarve,qekjo europa na ndau nala nder shkije.allahu i shperblevt gjith muslimanet…AMIN…

  27. musliman - 02:52 / 09.05.2012

    poju kokshi ma shkije se shkijet bre.me falni me vjen shum shum keq tju perkujtoj,shum shpejt e harrut 1997.1998.1999….2001.si mundeni disa si besi edisa te tjer ashtu te komentoni.nese nuk te pelqen hoxha i nderuar nuka ka nevoj ta lexosh ta shikosh.allahu jau letsovt burgin te burgosve AMIN.

  28. miku - 03:18 / 09.05.2012

    ne kohet e hershme familjet shqiptare kan qene te mdha dikun rreth 40-50 antar psh edhe kish shku nje zot shpije te hogja tu aludu se ju kan smu krejt antart(robt e shpis) edhe i thot hogjes e kom ni hall mu kan smu komplet robt e shpis edhe duhet tanve me jav shkru ka ni hajmali edhe hogja po ja kthen, ngo ti jarani jem me ju shkru tanve t`kushton shum edhe bohemi telash e shkon procedur e gjat e po t`shkruj veq ty e nashta ju kalon tanve… e ju zotri i nderum me than publikisht shiptart jon popull i nemun, prej teje me dal t`tilla muhabete se di qa pritet prej tjerve po ti zaten nonstop fol qisi gjanash qe jon tragji-komike

  29. albulena - 03:47 / 09.05.2012

    me vend e ka hoxha bravo hoxho veq kshilloje ket popull

  30. selim krasniqi - 04:13 / 09.05.2012

    ti se pari skoke imam ata qe te kan ba imam jan te nemun ti koke pis idiot te pshurrsha kapelen

  31. bimi - 04:28 / 09.05.2012

    or shok te dashur lexoni teksin ma mir edhe kuptoni se qfar ka shkrojtur oxha,e ka apsolut te drejt me ato fjal,si shembull te partit shqiptare e kan mir a populli jon vritet per kot e ato nuk bejn reagime iq vetem shiten per shkaun,e neve te shkretet bejme kritik njeri tjetrin edhe vritemi si ay qeni ne vresht e ato te partis e kan darken shtruar ne shpi a nenat tona qajn per femit e vet,ju lutem mos beni kritika te kota se nuk nasjell asgje,shqiptar jemi e shqiptar do vdesim per vendin ton.

  32. izi - 07:28 / 09.05.2012

    o mlidhi met oj qyqe se ti mas pari nuk je ne tok te bukes
    edhe kjo fjali qe e k eperdor i nemun pom vjen shum mir qepo e dishe se pikrisht ti je i nemun e tani ata rreth teje

  33. Bardhi - 07:31 / 09.05.2012

    Pa marr parasysh se eshte hoxhe dhe njeri i fese, ky shkrim me pelqeu shume, eshte shume i sakt cdo germe qe e paska than. Vet i kemi fajet per gjithecka. Gjithemone qellimi i armikut ka qen me i perca shqiptaret ne menyre qe me pas ma leht me i sundu e destabilizu. Nuk eshte e kot ajo thenja, nje thuper thehet fare leht ndersa shume thuprra se bashku nuk mund te thehen. Ndaloni fyrjet ndaj ketij njeriu vetem pse eshte hoxhe, por lexone shkrimin dhe faktet qe i ka than pastaj komentoni rreth shkrimit.

  34. xixi - 07:38 / 09.05.2012

    Po edhe kta hogjollaret punt llug igan me udheheqsi d.m.th krejt shiptart llug athere normal se kta lujn me neve se mefol tan shiptart bashk mu qu ne kemb edhe greqia ish tut..

  35. doc - 08:18 / 09.05.2012

    pershendes imamin po dhe te gjith ata pseudo komentatoret , ne fillim para se te lexoj artkullin , ndoshta do te isha ngutur dhe menduar se immami paska tendenca te ereta fetare . mirpo me poshte ne pershkrim te situates dhe raportit , u vertetova se plotesishte te drejt ka , me ne fund kur mu dashte ti lexoja dhe komentet e atyre batakxhinjeve u vertetova se dyti se immami kishte plotesishte te drejte me njerez si puna e ketyre qe s,marin kohen te degjojne apo lexojne nje gje deri ne fund s,ke dhe c,ka pret prej tyre , per gjynah i haroi dhe zoti i leshoj pa mend ne ket dynja , me shum s,do kisha thene se s,do kisha dashte te ofendoj njeri

  36. e verteta - 09:21 / 09.05.2012

    hogja i nderuar ka të drejtë plotësisht,pse mos shihni në kosovë diqka mirë,gabim e keni të gjithë,andaj prof.dr.është njeri i dijes e shkencës e ne mund të shajmë leht,mirpo fjalet e tij ndoshta pas disa viteve u bijn ndërmend.
    TË LUMTË

  37. Jeton Shaqiri - 09:48 / 09.05.2012

    Po kur as hoxha hoxhen nuk e don, Ministrat shtyhen per tendera e populli pagun , qka po i hin ksej pune ma fell, Nuk kisha me thon se jemi te nemum, po jemi pasoj e papunsis qe mbretron ne kosov, e fatkeqsisht rinija po e pagun me se shtrejti, vet per faktin se nuk punojn e nuk kan me qka te miren e shkojn kishe falien neper xhamija a pastaj dalin naper kafiterija me hup kohen. Hoxhe e kom pas edhe babgjyshin rametlin po te ai ka qen puna prioriteti nr. 1 e pastaj xhamija e sendet tjera. Trup o me thon nje fjal te till sikur Prof.Dr. Shefqet Krasniqi, kjo fjal pesimiste vetem se sa e ben jeten mete veshtir edhe qe eshte ne populsin Shqiptae. Asnjeher nuk kam degjuar nga ndonje prift apo pop apo ku ta di nje udheqs i nje grupi qe flet per popullin e vet ne ket gjuhe, eshte gjynah si thot populli qe nje hoxh i till si eshte ky me titul “Prof. Dr.” qe ka te jep kesi komente. Nuk e di se kujt qenka tu i sherby ky hoxhe? Dhe se fundi mu kesi “Prof. Dr.” e kan pruar popullin e MADH SHQIPTAR ne ket gjendje ku eshte tani.

  38. HASI - 10:26 / 09.05.2012

    o shpijuni serbis po shka na lidh neve me arabin.

  39. d - 10:38 / 09.05.2012

    ju keshilloj te gjithe atyre qe kritikojne kete patriot ta rilexojne dhe njehere ate cka shkruan ky Prf.Dr.ka shkruar me mend lexojeni me mend realiteti eshte i hidhur duhet pranuar dhe duhet vepruar per te shpetuar

  40. Smiralia - 10:41 / 09.05.2012

    Hee bre po muti qe je o shefqet krasnici ti pe merr at thenjen e pleqeve se qenkemi te nehmur pre kujt?!!Ti e ke marr prej turkut se turku gjeja se na ka nehmur sepse shqipetart nuk ju nenshtruan e ti tash mundohesh me ato fiskullturat e tua me na ba turk!!!!!Harron kejt qe jemi ne shekullin 21 tjeret jakan mesy Marsit e ti mkallxon prralla t mutit ketu.Hec mor baj bethen e shko Te arabet e mutit!!!

  41. diaspora - 10:44 / 09.05.2012

    Lexova shkrimin e Hoxhes se deruar i cili bash me perpikmeri i ka cek te gjitha realitetet e hidhura qe mbizoterojn ne vendet tona shqiptare por cte besh kir se pari lexova komente qe ktu paska shum sllav shqipfoles dhe jam i mendimot qe per tu rregulluar ceshtja shqiptare ne trojet tona se pari duhet te vriten spaku 500 mij shqiptar ( sllav shqipfoles) e me pastaj te bejm luft me shkaun …Jetoj ne diaspor dhe kur shkoj ne shpi ma shum kemi frike se po na ndodh dika e keqe nga shqiptaret se sa nga sllavi perderisa nga sllavi jemi te pergaditur po cte bejm me shqipfolsat ku po e shof se ne kta komente ktu paska shum prej tyre !!! Zoti ju vraft dhe ju zhdukt nga faqja e dheut se kot po na harxhoni oksigjenin o jh Shqipfolsa sllav nga Kosova dhe ju Grek e Italian te asimiluar shqiptar…

  42. 100%shqitar - 10:46 / 09.05.2012

    zoteri Prf.Dr.nuk don tju coje as ne arabi as ne turqi une e lexova me vemendje dhe shoh qe ka shkruajtur vetem per shqiptarizmen zoti e ruajte shqiptarizmen nga shqiptare qe kritikojne kot se koti ose jeni fare te pashkolluar o njerez lexoni te pakten me vemendje apo ju dini te lexoni vetem me rrokje zoti ju falte ju dhente makarona me hanger se ju sjeni per gje tjeter

  43. Bekimi - 10:53 / 09.05.2012

    Persa i perket asaj qe thone radikalizem vehabist eshte e vertete. Kete e them per shkak te sjelljeve te tyre gjoja duke ndjekur praktiken e Hazret Muhamedit s.a.v.s por kjo nuk do te thote te jemi ekstremiste ne te gjitha kendveshtrimet se vete Profeti i shenjte s.a.v.s ka thene zgjidhni rrogen e ndermjetme. Pastaj eshte ehe kjo se sipas vendit behet kuvendi. Nese ne nje vend praktikohet feja por kemi ligje dhe kode te sjelljes dhe populi nuk eshte gati te pranoje sheriatin ne cdo kend veshtrim mos u mundo ta fusesh ne cdo menyre. Praktika me e mire eshte fjala dhe falja. Sot te gjithe muslimanet jane kunder njeri tjetrit kjo gje po i demton te gjithe. Dr. Shefqeti edhe vete nuk eshte ne rregull se ne fjalimet e tij here thote tjeter gje here tjeter. Prandaj ky popull dhe gjithe bota me mire nese nuk bashkohen nen nje udheheqes dhe te veprojne nen udheheqjen e tij, si ne kohen e Kalifeve te drejte nuk do te kete ndryshim. Prandaj te dashur motra dhe vellezer kerkoni per kete xhemat apo bashkesi qe udhehiqet nga nje Kalif dhe mos i shikoni gjerat sipas hoxhallareve kur keni Kur’anin para. Andaj edhe nje here po ju porosis kerkojne kete xhemat sepse e keni afer por po e perbuzni pa te drejte dhe Zoti nje dite do et veproje me fuqine e tij. Selam alejkum w.w. Paqja qofte me ju!

  44. Bekimi - 10:56 / 09.05.2012

    Vertet po sillen si radikal por jo ne kete ceshtje…..

  45. gilani - 10:57 / 09.05.2012

    mos shani more pa lidhje hogjen se shum mir tha ne nuk duhemi mezveti ne duhemi mete huajt ne kur ta shofmi ni vlla apo moter shiptare ka nevoj per diqka nuk i ndimojm po ju ndimojm te huajve a vllan ton apo motren e tradhtojmne jem ni po pell i poshtershum mir tha hogja

  46. Jeton Shaqiri - 10:57 / 09.05.2012

    @diaspora, ju qenkeni nga ata shqiptart e nemun,sic i cuan Prof. Dr. Shefqet Krasnic. Ju jeni i njetir kaliber si ky hoxh qe mendoni se Xhamija duhet ne pushtet, leni xhamin ne katund e mos fillozofoni se ka shyqyr zoti njerz edhe ma te shkatht se ju e ky hoxh po ende nuk ju ka ardh dita atyne.

  47. diaspora2 - 11:07 / 09.05.2012

    bash mir juv tha ktynev te pa shkoll se ndoshta jan kon ne shkoll po vetum si figur e ekan kry mete njofshem shkollen fillore apo te mesmen se kur jam kon ne pushim u deshke me rujt shpinen prej shpitarve ejo prej tjerve se sen se komptun hogjen qka tha po veq folen pa lidhje milloshi i mur paret e shkoj punen se kreu si myti do budall si ktu qka pi shof po i myti do njerz te menqur se ne europ kemi rrespet te kejt fet a ne shpitart nuk kemi rrespet te vllau me vlla po e mysmi vllaun per ni shpi qka najlen babi trashigim qeshtu ne jem te mir be zoti juv pruf ne mend juv qe nuk edini qe ka zot ska lidhje se qfar feje je po vetum duni me dit se ka zot dikun

  48. Alban - 11:22 / 09.05.2012

    Hallall hoxhe, aman mos i ngo kta budallt qe din me shkru komente e knej skan piken e identitetit.

    @juve qe po e shani hoxhen, me kan qe dini dicka veq nuk shani po prap se prap ma mire lexoni najsen e nashta najher kuptoni

  49. dddd - 11:28 / 09.05.2012

    KREJT SHQIPTART TY… :)

  50. Veton - 11:32 / 09.05.2012

    Obesi. Ti koke katolik mos ekretiko hoxhen as Fehen islame nese je katolik ri Mos shenzhen palidhje

  51. Veton - 11:35 / 09.05.2012

    Edhe besi une jom ilumeter qe mka Bö turki musliman elemdurila

  52. genci - 11:38 / 09.05.2012

    me ty jom Shefqet Krasniqi mir e ki shum .

  53. Bekimi - 11:42 / 09.05.2012

    Nuk jemi ne te afte te flasim ne Emer te Allahut se kush eshte e kush nuk eshte popull i nemun se popujt e nemun ose me mier te shkaterruar jane permend ne Kur’an

  54. Imami i Podujeves - 11:57 / 09.05.2012

    O hoxhe muti u dhjesh ne vete o magar ..po ti o manjak a nuk po e shef vehten se cfar surati jo njerzor ke ..baju morre debil ,rrenc ,mashtues

  55. Ariani - 12:05 / 09.05.2012

    Heu, prite hoxhë prite, ndoshta je ti i nemur more hoxhë se zoti i ka fal të gjith njësoj edhe jau qelë fatin e rrugën e drejt se nuk ka ndodh me nem një popull po gjynah që ti si imam del e i predikon dikujt për fe e fol këso gjërash, hajt bre hoxhë nisja me naj biznis se tu kan perzi pak gjërat, se me pas desht zoti e kish zhduk nga faqja e dheut krejt popullin shqiptarë hajt me t’mira e lum na që kemi hoxhallarë si puna jote.

  56. prishtinalia - 12:10 / 09.05.2012

    allahu te shperbleft hoxh i nderuar te gjith ata qe jan kundr ksaj deklarate jan ma shkie se vet shkiet ama skan faj se nuk din ma shum kta mistreca qe ne zemer ju flen serbia

  57. Imami i Podujeves - 13:18 / 09.05.2012

    Prishtinalis kete porosi;

    Po ti o hamam pse a arab kesh une a ..po ti o hamam theje qafen ne ato vende te mallkuara e lena neve te luftojm me shkije,baju more zhugan se ti Prishtinen e ke pa per here te pare me 1999

  58. naim - 14:24 / 09.05.2012

    krejt ju qe keni komentu qetu jeni fmij e sdini as qa eshte feja as qa esht atdheu e qeky shefqeti qe po e shani ju u kon pjestar i ushtris qlirimtare te kosoves e ka morre pjes ne luftimet me te ashpra qe kan ndodh ne koshare e ju tash qe e keni gjet ni pjes lirie dilni e shani po skeni faj se juve duhet e ju fol serbisht per me u pajtu ju me te se jeni msu mu kon gjith nershka e ky zotria ne fjal esht edhe fetar zoti e qoft ne xhenet edhe atdhetar se prej medines u kthy ne kosove me luftu kur shuica e burrave te kosoves ikshin sa ujshin neper shqipri e maqedoni po aj qe ska fe ska as atdhe se pa kon fetar smunesh me kon atdhetar hiq e ju qe e kritikoni shefqet krasniqin mos menoni qe i boni diqka apsolut po veq i tregoni vlerat e moralit tuaj qe sipas komenteve qe i lexova ju skeni as nje fije morali zoti ju pruft ne men se kerka sjeni

  59. Kingboy - 14:31 / 09.05.2012

    @naim shum mir ke fol…allahu te shperbleft se badh qato fjal i tha qka deshta mi than un…..

  60. Dukagjini - 14:56 / 09.05.2012

    Puntore te UDB-se familjarisht keni qene o hoxhe, tash meshefeni pas ekstremizmit fetar.

  61. Dudi - 15:12 / 09.05.2012

    O ti hoxh ku spaske lidhje me krye se shqiptart jan populli ma i zxhut dhe i menqur ne bot e ti …shqiptarve

  62. Mitrovica - 15:41 / 09.05.2012

    kur ma mire ske fol o hoxh i nderuar

  63. labinoti - 15:50 / 09.05.2012

    ncnc mir e ka ama mdoket gjysa pi juve qetu se pasni lexu mir veq hajt te shkruj koment cncn

  64. FERIZAJI - 17:24 / 09.05.2012

    alkaida i dreqit , vet osht i nemun . Ky sigurishtu ponon per alkaiden

  65. everteta - 19:00 / 09.05.2012

    no njerz lexoni mir e mos kritikoni se ky po thot te bashkohemi se shkau po na shkel ne gjdo aspekt e ju bani kritiaka pa e ditur qa po shkur e kishe po dina dishka ata qe nuk e dojn qet fjalim jan ma te zi se shkau ai si psh qeta qe po ja kan inati se pe fol te verteten e kur te jen zgjedhjet e shesin voten per dhet ero e e skan as buk mu ngren e qatyn qka jav shesin voten ata sit hypin karrik veq shiten patriot a policin jav zan neper ku fi jav ngrehin zhag edhe nuk jav nin mare politikanve …. rrespekt hoxha jon ma i miri kush ta ka inati ishakka kopppppppp

  66. bosssii - 19:05 / 09.05.2012

    punnon per nonen tone

  67. bosssii - 19:10 / 09.05.2012

    po gjysa nuk e kan lexu veq folin pldh lexone se qeshtu shqiptart ty i lexu veq titullat po bohen profesora po i kryjn edhe fakulltetat pa lexu hiq lexon e tona kritikone se ky kurgjo tkeqe nuk ka shkru ky ka shkru qysh jena edhe i kena punt se na popull ma budal n”bot nuk ka hiq bre hiq se na dim me akuzu me fy njoni tjertin tjeter kurgjo zdim hiq …. e

  68. Mitrovicali - 20:02 / 09.05.2012

    Walla bash mir e ka se popull ma i flliqt popull ma poshter milet ma paftyr pa pik morali se na shqiptart ska ni sen gjdo popull bot qe ban kur ki nevoj met ndihmu ndihmon njofti stnjofti po te na ks me ta nxan diten met pa qe je urt e i sjellshem apangat ti hajn vjen keq qe jam shqiptar ..e urrej vetn..

  69. rambo - 20:06 / 09.05.2012

    vetem eka hunden se ha ky bar

  70. petrit - 20:15 / 09.05.2012

    tina lexoje nje ehre edhe analizoje e pastaj jep komente se qka ka then ky pse a nuk eshte ekshtu en ks shko te mjeku mjeku pa pare ste mer ne dore don me te rjep pare shko me gjet ne vned pune duhet ryshfet me dhan me hi pune tani ak tjera pune shqiptari rruges e shef kusherinin e vet mixhen e vet e te afermit e vet e sflet me ta e bahemi kish ejemi frances e nuk ejmi hoxha bash me vend e ka se si shqiptar as ne toke et bukes nuk jemi

  71. D1ablo - 20:25 / 09.05.2012

    O SHEFKET KEJT KU TI KESH PREJ TE VOGEL DEJ TE I MADHI.

  72. CEROVIKI - 22:09 / 09.05.2012

    Tash mereni me mend kur ky Hoxha esht koh e aft e menqur e dishme ??? Po’ merre me mend IMAMAT E HOXHALLART TJER SI JAN E QKA MENDOJN E QKA FOLIN , PO NUK ESHT PER TU QUDIT AS ME JA NXAN PER TE MADHE SE QKA FLET SE NUK KUPTON SHQIP !!!! FLET veq ARABISHT E TURQISHT ………

  73. doni - 22:11 / 09.05.2012

    o i nderuar mir e ke ti po shqiptart mundohen me shkel shallen e fundit para sete shkelin te paren edhe rrzohen na duhen njerz si ti po q’ti bojsh kto poplli qe nuk lezon e shef vetem titllin e kan lexu e mundohen me te njollos por kot ALLAHU te ndimoft inshalla

  74. kiki - 00:44 / 14.05.2012

    BESI;DUGAGJIN; ANONYMUs,
    ju lumt bre burra se mir e keni komentu ket borllog, edhe un jam musliman dhe e di se ka allah, po allahu jot o hoxh leshi sasht pernime, sa pare ti dhan talibant e me fol kaq keq per identiteti tan shqiptaro-turk? e dim na se arabt jan te lidhun me rust he nanen jav q….. te slave….feja asht shum e mir po e kena te impunume, dhe per ata nuk mundemi ta gzojm…….. kurrrrrrrr nuk e kam ni 1 hoxh qe thot faleminderit, po jan msu vec ne hanger popullin me te vjeter ne ballkan qe jan krenat shqiptar dhe te vertet

  75. leart bllacaku - 11:19 / 05.06.2012

    shum mir e ka hohoxha e shte njeri i menqur se shqipetaret duhet me dasht njeri tjetrin feleminderit hoxhe i nderuar

  76. Anonymous - 09:31 / 11.09.2012

    po islami ska ransi o djal aje arab arus kruesorja mekon idevoyshen fe ja asht epaq turqit jan milet ikeq hee more djal ivogel jeti me fol per pro dr shefqet krasniqi e ti koke musliman po jo idevotshe sepo ta kojka me bo gjethqka eeee ligji isherijatit nuk lejon ashtu oo njer binduni se ky njer nuk ka qef met pa ngjehnem ty as asni musliman
    mendoni pak ku keni meshku ejo veq qekjo eska ma feja metmeta nikkkk asht allahu met meta nuk duhet ky pet thot qy rruga eti poo thu qy mali kjo sht se sedin ti as une fen mire po ti nese tpengon hoxha ti merre librin lexo kuran vet se mlexu vet athere edin qa asht shefqet krasniqi emos jafutni pa lidhje zoti trun ishalla

  77. Anonymous - 09:45 / 11.09.2012

    pa elexu kuranin mos folni qyfer se shefqeti eka per tmire t muslimanve a
    emase sedini qa asht feja mosja futni palidhje a se hogja pona mson per mire
    ena sespo mujm meju permbajt se po na kona alkohalon po najkona kurvnit po najkona mebo qapo dojm eepo ligji isherijatit nuk asht kshtu pra ligji izotit po tanve po jaudon ligjin e dreqit larg koft pej mejea e mosuboni tkqi se pa upermbajt fes nu k mundesh me kon musliman qysh duhet
    qyrni katolikt halla qyshe majn fen e qikat etyne met moralshme setonat
    sepse ata ebeson allahun met meta edhe ma mire sena edojn fen evet edhe nuk folin gjo pernjeri tjetrin emusliman kishe ithon vetit anja skan iman nzemer alla hu ju udhxoft nhajr jarabi
    se keq ekem punen
    parja sasht kurgjo po marifeti etani hogja ika fajet ejo valla haxha jo po na vet se ky hoxh nuk asht met qu nshirk po met drejtu te allahu se allahu met meta nug adhurohet maboni halla

  78. Anonymous - 13:53 / 11.09.2012

    allahu eudhzot popllin ton ne fe

fishmedia.info:
Ndalohen fyerjet dhe përdorimi i gjuhës ofenduese. Përmbajtja e komenteve nuk pasqyron, qëndrim editorial të redaksisë së portalit Fish Media.
Ju faleminderit për mirëkuptimin!